Tema: Re: Ar yra prijaučiančių genealogijai?
Autorius: Bone Daddy
Data: 2011-01-17 20:30:36
Tai jis man iš karto pasakė, kad gali būt variacijos Songin - Sangin,
kadangi per rusų - lenkų valstybes rašė kaip kam gražiau, po to Prancūzijoj
vėl savos manieros..
  O tų Songin Šalčininkų apylinkėse ir Vilniuj yra nemažai.
  realiai lietuvis ar lenkas, gali nustatyt tik kažkoks vokietys, kuris
matavo kaukoles.