Tema: Re: dietologas klaipedoje
Autorius: Alee
Data: 2013-11-07 00:33:45
Kokius rezultatus ir fenomeną čia turi omeny ? Šnekam gi ne apie raumenų
auginimą, o apie svorio metimą.
Ant košių bobos sėdi todėl, kad tai košės yra lėtai skylantys
angliavandeniai, priešingai nei bulkutės, saldainiai ir tortai (juk irgi
anglys, ar ne ?) ir nesukelia staigaus gliukozės lygio šuolio kraujyje beigi
ilgesniam laikui suteikia energijos.
Storėjimo procesas: suvalgei tortą, cukrus kraujyje šoka į palubę (valio,
energijos pliūpsnis), kasa iškart išskiria insuliną, kuris sugrūda tą
pertekinę gliukozę į ląsteles t.y. perteklinė energija energija paverčiama į
energijos atsargas (lašinius).

Kitaip tariant esmė yra ne tame, kad tos svorį metančios bobos valgo
angliavandenius, o tame, kokius angliavandenius jos vartoja.

"ManXP"  wrote in message news:l5ebie$k5j$1@trimpas.omnitel.net...

O cia tai naujiena, visi praktikuojantys kulturizma pasirodo daro
atvirksciai nei reikia. Tik kodel tada rezultatai yra toki, kokiu tikimasi?
Kaip paaiskintum toki fenomena?

Jei ka, tai anglys greitina medziagu apykaita. Cia viena is priezasciu,
kodel bobos sedi ant kosiu kai nori numest svorio.

"Alee"  wrote in message news:l5e81o$hba$1@trimpas.omnitel.net...

nebūtinai spirgus, bet principas būtent toks.

Fat doesn't make you fat, carbs do ;)

"ManXP"  wrote in message news:l5des4$qvs$1@trimpas.omnitel.net...

Anglis keist riebalais? T.y. vietoj kokiu nors ryziu pradet valgyt spirgus?
Neblogai... :)

"Alee"  wrote in message news:l56dsa$gki$1@trimpas.omnitel.net...

Tiek èia to mokslo.. Po truputá maþink suvartojamø angliavandeniø kieká ir
kiek ámanoma keisk juos riebalais. Ir junkfoodo atsisakyk beigi vakarais
pasistenk nevalgyt (gal ryte alkanesnis bûsi ;)). Jei yra ið ko - tie 10kg
per þiemà tikrai nukris.

Prieð keletà metø teko lankytis pas dietologà (gastroenterologas, galima
sakyt, ábruko) tai mokëjau berods apie 100 Lt. Po konsultacijos buvo tikrai
gaila tø pinigø.. :)