Tema: Re: dietologas klaipedoje
Autorius: Nikodemas
Data: 2013-11-06 13:28:33
tiesa, aš rytasis nevalgau, o geriu natūralias sultis: moliūgas,
obuolys, morka, salieras, kartais tompinambas, lapinis kopūstas. Nuo
8:00 iki 13:00 išgeriu apie litrą, tai valgyti nesinori. Sultis patys
spaudžiam, mamytė augina sode viską :). Pernai pradėjau gerti taip -
tiko kažkaip. Maistą valgau vėliau.