Tema: Re: dietologas klaipedoje
Autorius: shimtas kinieciu
Data: 2013-11-06 15:48:58
nes kaloryjes labeu sudeginsi negu gausi kol koky topinamba sukramtisi? ;)

"ALORA"  wrote in message news:l5dh6h$tkj$1@trimpas.omnitel.net...

visus tuos ingredientsu sugraužus būtų daugiau naudos ir nestorėtum. O nuo
sulčių gali storėt.
Bet kartą du per savaitę galima daryti sulčių iškrovos dienas - čia jei
žarnynas prastai veikia. Aš asmeniškai nedariau, bo, kaip sakiau, mėgstu
paėsti :) Ale pažįstu žmonių, kuriems tai buvo TAS būdas palaikyti svorį ir
sveikatą - 2 iškrovos dienos per sav. geriant vien sultis arba 1 valgant
vien daržoves ir vaisius

"Nikodemas"  wrote in message news:l5d951$klq$1@trimpas.omnitel.net...

tiesa, aš rytasis nevalgau, o geriu natūralias sultis: moliūgas,
obuolys, morka, salieras, kartais tompinambas, lapinis kopūstas. Nuo
8:00 iki 13:00 išgeriu apie litrą, tai valgyti nesinori. Sultis patys
spaudžiam, mamytė augina sode viską :). Pernai pradėjau gerti taip -
tiko kažkaip. Maistą valgau vėliau.