Tema: Re: dietologas klaipedoje
Autorius: hedgehogus paiuricus
Data: 2013-11-04 01:10:09
paklausiu pas ka klaipedoj ejo, bo ten sudare mitybos savaitini tvarkarasti
atsizvelgiant iprocius ir megiamus/nemegiamus dalykus. Nu tipo kiek max
alaus, kumpio ar dar kokiu ten kreveciu leidziama suryt ir ka kuo deretu
pakeist

bo programa suveike, tik pirmas dvi savaites sake sunku laikytis buvo

--
eM