Tema: Re: dietologas klaipedoje
Autorius: ManXP
Data: 2013-11-06 19:42:24
Nuo sulciu (tu, kurias aprase) stores? Nezinau kiek cisternu reiketu isgert,
kad sustoretu, nes siuo atveju tai yra "tuscios" kalorijos, nieko daugiau.
Nes kaip galima paaiskint atveji, kai sportininkai ruosdamiesi varzybom
darzoves ryja kibirais (ir nesvaru, sulciu pavidalu ar ne) kad gaut kazkiek
angliu? Nes visokiu duonu/makaronu ir kitu nesamoniu valgyt negali, o angliu
reikia (kad butu bent kazkiek energijos), bet reljefa irgi turi islaikyt.
Tai belieka tokie dalykai kaip aprase Nikodemas, nes nuo ju nestorejama.

"ALORA"  wrote in message news:l5dh6h$tkj$1@trimpas.omnitel.net...

visus tuos ingredientsu sugraužus būtų daugiau naudos ir nestorėtum. O nuo
sulčių gali storėt.
Bet kartą du per savaitę galima daryti sulčių iškrovos dienas - čia jei
žarnynas prastai veikia. Aš asmeniškai nedariau, bo, kaip sakiau, mėgstu
paėsti :) Ale pažįstu žmonių, kuriems tai buvo TAS būdas palaikyti svorį ir
sveikatą - 2 iškrovos dienos per sav. geriant vien sultis arba 1 valgant
vien daržoves ir vaisius

"Nikodemas"  wrote in message news:l5d951$klq$1@trimpas.omnitel.net...

tiesa, aš rytasis nevalgau, o geriu natūralias sultis: moliūgas,
obuolys, morka, salieras, kartais tompinambas, lapinis kopūstas. Nuo
8:00 iki 13:00 išgeriu apie litrą, tai valgyti nesinori. Sultis patys
spaudžiam, mamytė augina sode viską :). Pernai pradėjau gerti taip -
tiko kažkaip. Maistą valgau vėliau.