Tema: Re: dietologas klaipedoje
Autorius: ALORA
Data: 2013-11-06 12:46:18
čia labai negeras principas, daug kartų valgyt per dieną. Turi būt kuo
didesnės pauzės tarp valgymų per jas visas maistas bus geriausiai
suvirškintas, įsisavintas ir pašalintas - kas labai svarbu, nes maitinantis
šalinimas-valymas ir regeneracija neveikia. Vienžo, pamėgink valgyti ne
daugiau nei 3 kartus per dieną, bent po 4val. pauzės tarp valgymų, apie
10-12 val. pauzė naktį, nustebsi, pamatęs skirtumą. Jeigu nevalgai
saldumynų, tai jau labai gerai, nes nuo saldumynų šokinėja gliukozės kiekis
kraujyje ir sukelia įsivaizduojamo alkio priepuolius. Bet turi nepamiršti,
kad daugelyje gatavų maisto produktų yra cukraus.

PS., aš asmeniškai mėgstu paėsti :) Man reikėjo gal savaitės, kol tos 5 val.
tarp valgymų nustojo varginti, daba galiu ramiai pusdienį be maisto išbūt ir
nejaučiu alkio - nu bet čia jau mano organizmo pričiūdas, tokio tipo diabeto
neturintis žmogus gal tokios būsenos ir nepasieks. Bet 4 val. dieną ir 12
val. naktį tikrai įmanoma padaryt. Jeigu kokias 3 savaites taip pamėgintum,
esu tikra, kad labai nustebtum rezultatais. Valgai viską, išskyrus
saldumynus ir produktus su cukrum. Geri vandenį, kavą, arbatą, bet be
saldiklių - jokių. Apskritai, gėrimuose esantys saldėsiai yra labiausiai
pavojingi ir rimti dietologai iškart pataria atsisakyti saldžių gėrimų,
netgi sulčių, nes tai užslėptosios kalorijos ir gliukozės kiekio kraujyje
trikdžiai

"Nikodemas"  wrote in message news:l5d3b1$fd6$1@trimpas.omnitel.net...

geras video :)
čia iš serijos kario dieta (Warrior Diet), pasinikavimo dieta,
http://www.leangains.com/ ir panašiai.
šiaip geras dalykas, bet ne visiems tinka. čia prieštarauja principams,
kad reikia valgyti kas 2-3h 6-8 kartus per diena.