Tema: Re: dietologas klaipedoje
Autorius: Alee
Data: 2013-11-06 22:15:52
nebūtinai spirgus, bet principas būtent toks.

Fat doesn't make you fat, carbs do ;)

"ManXP"  wrote in message news:l5des4$qvs$1@trimpas.omnitel.net...

Anglis keist riebalais? T.y. vietoj kokiu nors ryziu pradet valgyt spirgus?
Neblogai... :)

"Alee"  wrote in message news:l56dsa$gki$1@trimpas.omnitel.net...

Tiek èia to mokslo.. Po truputá maþink suvartojamø angliavandeniø kieká ir
kiek ámanoma keisk juos riebalais. Ir junkfoodo atsisakyk beigi vakarais
pasistenk nevalgyt (gal ryte alkanesnis bûsi ;)). Jei yra ið ko - tie 10kg
per þiemà tikrai nukris.

Prieð keletà metø teko lankytis pas dietologà (gastroenterologas, galima
sakyt, ábruko) tai mokëjau berods apie 100 Lt. Po konsultacijos buvo tikrai
gaila tø pinigø.. :)