Tema: Re: dietologas klaipedoje
Autorius: ramunas
Data: 2013-11-03 23:43:20
cia gal laviau reiktu pas sporto trenerius kreiptis ;/ reiketu tokio
valgiarascio pvz... pirmadienis ryte 2 kiausiniai + arbata ... 10val. arbata
+ bananas.... pietus vistiena ..... ir panasiai :) nes kazkaip gilintis kur
ten angliavandeniai, kur baltymai tai valniai zhino ... dabar jauciu
angliavandeniu 80% suvalgau :)