Tema: Re: dietologas klaipedoje
Autorius: Nikodemas
Data: 2013-11-06 10:26:25
per gyvenima esu ne viena kartą svorį nusimetes ir vel grizes.
dabar vel pradejau, kaip uzlipau ant svarsytkliu 115kg 180cm ugis
esu skaites visokius kulturistu, sportiniku forumus ir panasiai. ir
tikrai nesiruosiu skaiciuoti kaloriju ir t.t.
dieta paprasta: maziau valgyti, visai nevalgyti saldumynu (ziauriai
megstu), daugiau gerti vandens ir judėti.
pradejau sportuoti, nes gerai zinau, kad kaip pradedi sportuoti, tai
nenori tiek esti ir apkrauti organizma - savijauta zenkliai pagereja.
darbas sedimas, praktiskai sedziu visa diena. paprastai snekant
sudeginti daugiau koloriju negu suvalgai.
zodziu, man sunkiausia islaikyti svori, nes viena bandele suvalgyti
nesigauna, geriau visai nevalgyti. ir jokio alkoholio, nes tas pramusa
ant maisto.
dabar iki selo koncerto Kaune jokio saldeko ir alkoholio. jau menuo
laiko taip.