Tema: Re: dietologas klaipedoje
Autorius: Nikodemas
Data: 2013-11-06 21:56:43
sultys man labai gerai. kitiem nemalonu gerti, aš kažkaip įpratau.
topimambas, kaip bulvės skonis nevirtos, bet ne daug tai px.
tiek moliūgo kiek išgeriu, tai gyvenime nesuvalgysi, o sultys sveika.
sakiau, kad svėriausi prieš kelias dienas 115kg.... dabar griežtai
maistą prisukau, o saldeko 0. svarbu nepratrūkti ir neprisiėsti, tai
jokių rūkytų mesyčių nieko negaliu net ragauti, nes tų gliukomatas iš
karto pramuša ėdimą....
pasisversiu įdomumo dėlei po mėnesio - žiūrėsim kas gausis. parašysiu
rezultatus :)