Tema: Re: dietologas klaipedoje
Autorius: AloneWolf
Data: 2013-11-06 11:33:48
Bėgimas, ėjimas puiku dirbą didieji kojų raumenis po 30 gal 40 min.
pradedame deginti riebalus. Treniruotė 2 - 3 valandas. Po tokios
treniruotes supranti, kad rankos liko be krūvio. Na tada pereini prie
svorio kilnojimo tik maža smulkmena ar įvertiname tą lėkštės turinį iš
kurios imame tą vadinamą svori pratimui lėkštė - burna atlikti. Ir kam
reikėjo 2 - 3 val. deginti. Reikėjo nes kai mes plečiamės, plečiasi ir
kraujagyslių tinklas, o tai reiškia reikės stipresnės širdies.

Tiesa yra sukurta labai paprasta dieta na tik jos pavadinimas kažkoks
rusiškas iš trijų žodžių. Paklausus kiekvieno kuris atsikratė
nepageidautino riebalų kiekio būtinai pasakys.

Prie to pačio: ( http://youtu.be/vNHn-c2hELw ).