Tema: Re: ar galima atsisakyti vykdyti isakyma?
Autorius: Gintas <apsaugok nuo Tomo durnumo@gmail.com>
Data: 2019-03-24 20:34:45
Oho...... Pats save pavadino komjaunuoliu. Partizanai buvo gave aišku isakyma likviduot komjaunuolius be perspejimo.
Isakyme nurodyta, kad komunistinis okupantas visais būdais skiepija jaunimui žalingą komunistinę dvasią, iviliodamas i komjaunima.

Ko pykt ant manes, kad tokius, kaip tamsta, partizanams buvo isakyt likviduot be perspejimo? Savo noru istojai i okupanto organizacija, cia kas? Ne kalaboravimas?

Tad ko įsizeist? Kad komjaunuoli komjaunuoliu pavadinau?