Tema: Re: ar galima atsisakyti vykdyti isakyma?
Autorius: Audrys
Data: 2019-03-21 10:03:09
ale tai kaip demokratiskai ir kulturingai "partizanai" perspedavo ......
komjaunuolis - viso labo neginkluotas civiliokas. Ir saudyt juos, kad
ibaugint, grynas terorizmas

"Tomas"  wrote in message news:q6vehh$n7l$1@trimpas.omnitel.net...

Isakymas ir ishpildymas nebutinai sutampa, okupuota Lietuva nebuvo ta vieta.
kur visi aklai laikesi isakymo ar istatymo raides, manyciau nemenka vaidmeni
turejo ir ivairios kitos aplinkybes, ir moraliniai aspektai. Net
civilizuotoj teisinej visuomenej neretai nutinka kitaip, nei parashyta
istatyme, ar isakyme. Pazhinojau buvusi apylinkes pirmininka, ji bande
shaudyt, bet priesh tai buvo ispeje, kad nutrauktu kolaboravima su okupacine
valdzia. Perspejimui nepakluso, nakti partizanai atejo jo shaudyt (nakti
ginkluoti persirenge sliukino), pavyko pabegti - pro langa, i krumus. Ryte
zhmogus nuneshe ir padejo pirmininko pazhymejima ant stalo, pasake aciu
tovarishchi, man gana, patys pirmininkaukit. Partinis ar komjaunuolis jis
nebuvo, persekiojimas ish partizanu puses kaip mat baigesi. Tiesiog per
jaunuma / durnuma buvo sutikes eiti tas pareigas, matyt nieks daugiau
nenorejo.
Taip pat zhinomas atvejis ish to krashto, kai partizanai atvyko i kaimo
geguzhine, ishrinko komjaunuolius bei komjaunuoles ir atliko prevencine
priemone su jais. Mazhdaug tokia: vaikinams teko isisegt komjaunimo
zhenkleli i apyvarpe, o komjaunuoles turejo klauptis ir buciuot Iljyciaus
atvaizda zhenklelyje. Cia kas tau, ne ispejimas? Tai gal nereikia sekt
pasaku apie neva shaudomus 14-mecius be ispejimo.