Tema: Re: ar galima atsisakyti vykdyti isakyma?
Autorius: Gintas <apsaugok nuo Tomo durnumo@gmail.com>
Data: 2019-03-21 01:51:29
Na, nederetu fantazuoti. Isakymas aiskus ir jame nepalikta vietos jokiai interpretacijai-vienintelis reikalavimas prieš nušaunant zinot ar jaunuolis yra komjaunimo narys ir turi organizacijos bilietą.
Viskas. Nereikia nieko isivaizduoti, nes jokiu islygų vadų įsakyme nenumatyta. Nesvarbu-miega komjaunuolis tuo metu, vaikus priziuri, karves gano, grybauja ar  stribus atveda. Įsakymas nusaut BE PERSPEJIMO, jei žinai kad tai komjaunuolis ir turi konjaunimo bilieta.

Sausi ar toliau grybausi? :)

P.S Nepolitkorektiskas klausimas, bet kazin kiek grupse buvusiu komjaunuoliu lankosi? O kiek cia esančiu tevai buvo komjaunuoliais? Na, va...... O dabar, po kaldra palinde,pagalvokit kas butų buve su jusu tevais ir jumis jeigu partizanai butu dar koki 30 metu issilaike? O su 1983–1989 m. Kauno miesto Panemunės rajono komjaunimo sekretoriumi, gerbiamu Linu Antanu Linkevičiumi kaip būtų buvę?