Tema: Re: ar galima atsisakyti vykdyti isakyma?
Autorius: Bronco
Data: 2019-03-23 21:55:20
On 2019-03-23 12:04, Gintas wrote:
> Ta prasme-nelikus partizanu koloboruoti pasidare saugu. Maza to-kai saugu kolaboruoti, tai netgi nebesivadina koloboravimu? Tad buvau komjaunuolis (ne)kolaborantas?
>
> Zjs gaunasi:)   Teigi, kad issaudzius partizanus, kolaborantai komjaunuoliai iskart patapo komjaunuoliais ne kolaborantais?

Kartoju dar sykį. Kai aš buvau paauglys, kovos dėl nepriklausomybės jau
buvo baigtos ir mes net neturėjome jokios normalios info apie tai.

Kolaboravimas gali būti tik sąmoningas, atviras, dėl vidinių įsitikinimų
ar naudos sau tarnavimas okupantui. Po 1960 metų išaugo naujos kartos,
kurios menkai iš viso turėjo supratimą, kas vyko iki jų gimimo ir tuo
metu jau nevyko jokio karo Lietuvos teritorijoje.

Todėl buvimas visokiais pionieriais, komjaunuoliais jau nebuvo jokiu
kolaboravimu, nes neįmanoma kolaboruoti nesuvokiant savo veiksmų ir
nesant akivaizdaus priešo šalia, kuriam tu ir pradedi tarnauti. Nejau
tai nesuprantama?

O Nepriklausomybės kovų metu, kai dalis jaunimo ėjo kariauti prieš
okupantą su tėvais ir seneliais į miškus, o atskiri jauni individai dėl
gardesnio kąsnio bėgo jų išduoti pas okupantą, va čia ir buvo
kolaboravimas, kurį reikėjo stabdyti visomis priemonėmis.

Jei ir šį kartą dar netinkamas bus mano atsakymas, tai tau tinkamas
turbūt iš viso neegzistuoja.