Tema: Re: ar galima atsisakyti vykdyti isakyma?
Autorius: Audrys
Data: 2019-03-21 21:53:03
nu tai as ir sakau, kad tu gyvulys elemntarus, kaip ir tavo mylimi banditai.

"Tomas"  wrote in message news:q70j71$jd$1@trimpas.omnitel.net...

Buvo neeiline bolsheviku padstylka, o ne grybaujantis vaikezas su komjaunimo
bilietu.
O apie zhenkliukus i zalupa - tik ivykes faktas, prie ko cia mano pezalai.
Beje smagus, kitiems geguzhines dalyviams buvo linksma, vakaro bonusas.