Tema: Re: ar galima atsisakyti vykdyti isakyma?
Autorius: Gintas <apsaugok nuo Tomo durnumo@gmail.com>
Data: 2019-03-24 11:32:59
kad tirt tiek ir tereikalavo tas įsakymas: ar komjaunuolis ir ar turi komjaunuolio pazymejima.

Todel asmeniskai, jeigu galima, dar keletas klausimu:

a) Ar jus dziugina, kad partizanai buvo isnaikinti iki 1956, o ne  kokiais 1986m? Nes 1986m tamsta patapote komjaunuoliu ir rusti partizano taisingumo ranka, jus kaip kaloboranta, irgi butu galejusi pasiekti, atvaziuvusi pas mergas i geguzine kaime?
b) Jeigu esant okupuotai Lietuvai, komjaunuoliai ivardinti tais, kuriuos reikia likviduoti neperspejus, ar tai reiskia kad isakymas apremia visa laikotarpi, iki pakol bus atsauktas arba okupantai bus isvyti is Lietuvos? O komjaunuoliai Lietuvoje kalobarantais turi buti vadinami visada, nepriklausomai kokiais metais jie istojo i okupacines valdzios organizacija?
c) kaip manote, ar reguliariai armijai prilygintos partizanu kuopos narys, grizes (pabeges) is priesu nelaisves (tremties) neturejo toliau vykdyti savo priesaika kovojant su okupantais iki paskutinio atodusio, pakol sventa Lietuvos zeme tryps okupanto batai?