Tema: Re: ar galima atsisakyti vykdyti isakyma?
Autorius: Audrys
Data: 2019-03-23 22:06:08
bornichitas labai daug raso, bet esme  viena: klumpes visada teisios.

On 2019-03-23 11:47, Gintas wrote:
> panasu, kad del didelio rasto, iseini is krasto.
>
> a) Klausiau-vykdytum toki isakyma ar ne? Iki siol neatsakyta.

Gintai, tu bent savo paties klausimus pameni? Tu manęs asmeniškai
neklausei šito. Bet jei tave domina mano asmeninis elgesys tokioje
situacijoje, tai atsakymas - taip, vykdyčiau tiksliai kaip nurodyta įsakyme.

Pagaučiau kolaborantą, kurį ištyrus paaiškėtų, jog jis aktyviai veikė
prieš Lietuvą ir dėl kurio veiksmų žuvo ar buvo suimti kiti laisvės
kovotojai, rasčiau dar pas jį priešiškos organizacijos pažymėjimą, visai
neliktų jokių abejonių, todėl sušaudyčiau kaip nurodyta įsakyme. Ir tai
daryčiau ramia sąžine, nes mano pusėje būtų ir teisybė ir teisė.

Bet jei man koks vadas nurodytų be priežasties šaudyti į grybaujančius
jaunuolius, aš tokio įsakymo nevykdyčiau, nes toks įsakymas būtų
akivaizdžiai ir žinomai neteisėtas.