Tema: Re: ar galima atsisakyti vykdyti isakyma?
Autorius: Gintas <apsaugok nuo Tomo durnumo@gmail.com>
Data: 2019-03-23 11:47:48
panasu, kad del didelio rasto, iseini is krasto.

a) Klausiau-vykdytum toki isakyma ar ne? Iki siol neatsakyta. Matai 14m jaunuoji, kuris, tamstos turima informacija yra komjaunuolis ir turi pazymejima. Vykdai ar ne? Ar eini studijuot, kokios teises kontekste komjaunuolis kaime atsidure?

b) Isakyta, likviduot BE PERSPEJIMO, turi ziniu (esant faktui) kad tai komjaunuolis ir turi pazymejima. P.S-tirt verta tiktai tada kai neaisku. Jeigu komjaunuolio kaimynas informavo apie komjaunuoli zemineje sedintiems partizanams, tyrimas jau miske kaip ir atliktas, beliko tik komjaunuoli geguzineje surast ir ....... Vykdyt isakyma?