Tema: Re: ar galima atsisakyti vykdyti isakyma?
Autorius: Bronco
Data: 2019-03-24 19:28:09
On 2019-03-24 11:42, Gintas wrote:
> A, tai stodamas i komjaunuolius nuosirdziai nezinojai, nei kokia nepriklausomos Lietuvos veliava, nei to, kad komjaunimas yra okupantu organizacija?

Pašnibždomis kažkoks vaikas kieme papasakojo. Galima buvo juo tikėti
arba ne. Tenkina toks atsakymas?

> Ta prasme-stojant tamstai i komjaunima, nebuvai nieko  girdejes apie didvyriskai kovojusius partizanus ir negalvojai, kad rusai yra okupantai?   Nesuvokei savo veiksmu iki pat 1991m? Mat tik tais metais tau dasilo, kad rusai yra okupantai, ka tamsta tuctuojau patvirtinai pasmeigdamas savo komjaunimo bilieta ant barikados virbo, salia seimo?

Ką tu nori čia man įrodyti? Tu gal gimei viską žinodamas? Aš augau
sovietinėje aplinkoje, lankiau sovietinę mokyklą, mokiausi sovietinės
istorijos apie tai, koks geras buvo dėdė Leninas. Ką tu man įrodyti čia
bandai?

Visa informacija mus užplūdo staiga ir jos buvo marios, kai prasidėjo
Sąjūdžio judėjimas, atlėgo KGB kontrolė ir papūtė laisvės vėjas. Kai
staiga visi suaugusieji pajuto, jog jau GALIMA KALBĖTI! Tik tada mes
visi paaugliai ir jaunuoliai staiga supratom, kokioje apgavystėje
gyvenom iki tol.

Iki tol tai tik būdavo netyčia nugirstos nuogirdos, šnabždesiai,
spėjimai ir pan.., ir tai suaugusiems juos stengiantis nuo mūsų
paslėpti, mol, nėr čia ko pacanams klausyti suaugusių kalbų.

Eik galvą prasiskalauk, aiškins jis dar man ką aš turėjau žinoti, o ko
ne. Aš bent praregėjau prieš 30 metų, o tu iki šiol užsimerkęs gyveni.