Tema: Re: dabar A. Kubilius yra priverstas karpyti tas islaidas, kurias,budamasopozicijoje,patsissireikalavodidinti
Autorius: RimasOK
Data: 2010-06-29 10:13:05
Baikit populizmu užsiiminėt. Jei Zuokas ar jo partija oranžinius
dviračius būtų sau nusipirkę, tai tada būtų ramu. Nupirko MUMS, kad
galėtumėm važinėtis mieste - tai jau "iššvaistė"...

Sakyčiau čia bene vienintelis atvejis, kai "švaistoma" tiesiogiai
gyventojams, o ne sau.

O dėl nesekmės reikia kaltinti ne Zuoką, o visuomenės atmatas - VAGIS,
kurie realiai nukniso ar piktybiškai sulaužė tuos dviračius.
Bet čia vėl gaunasi mūsų visiškas debilizmas - kaltinam ne tuos kurie
sulaužė, o tuos kurie nupirko. Ką čia ir bepakomentuosi...