Tema: Re: dabar A. Kubilius yra priverstas karpyti tas islaidas, kurias,budamasopozicijoje,patsissireikalavodidinti
Autorius: Remigijus
Data: 2010-06-24 00:58:59
Nu taip, cia ka tik rodytame atseit vokieciu dokumentiniame filme apie
dominavima - tipo vokieciu valdzia absol blogiukai, o ruskiu kaip ir
nieko, tik suklyde siek tiek. Tu irgi taip pat (suklydai).

Isties abu visiskai tapatus budu ir tikslu prasme. Apie tai ne karta esu
pasisakes.

Del samones valdymo/plovimo, tai visu pirma tuo turetu uzsiimti
slaptosios tarnybos, kiek tai liecia veikima pries valstybe, po to pati
valstybe per viesuju pranesimu bei svietimo sistema aiskinant kaip toki
poveki atpazinti ir kaip jam atsispirti.

Remigijus