Tema: Re: dabar A. Kubilius yra priverstas karpyti tas islaidas, kurias,budamasopozicijoje,patsissireikalavodidinti
Autorius: Remigijus
Data: 2010-06-23 23:45:34
Taip, uzmynei. Nes uzkniso tos "charizmos" ant kiekvieno kampo.

Bendrai paemus, atrodo, kad sis (tiesa pasakius menkavertis) zodelis
pastaruoju metu naudojamas ne kaip kokio nors asmens ivertinimas, o kaip
tempimas prie tokio ivertinimo, kitaip sakant "nuomones" formavimui.

Ypac uzknisa, kai charizmatizmuojamos visiskai pilkos asmenybes.

Remigijus