Tema: Re: dabar A. Kubilius yra priverstas karpyti tas islaidas, kurias,budamasopozicijoje,patsissireikalavodidinti
Autorius: Remigijus
Data: 2010-06-23 23:20:03
As, siaip jau, visai neangazuotas...

Taciau nesu pavaldinys, o ir pavaldyti tenka. Tuo skiriuosi nuo
didziosios dalies. Galbut tai "makes you confused"?

Nematau as jokiu Zuoko virsgalvybiu. Priesingai, laikau ji ganetinai
leksta vidutinybe. Kaip ir dauguma kitu bendrapilieciu, iskaitant politikus.

 > siaip zuokas tarpe esamu politiku yra galva auksciau. Gaila tik, kad
 > sleifas nekazkoks paskui tempias.
Pasikartosiu: Kazkas negerai tamstai su tikroves supratimu, jei negeras
sleifas neturi itakos sios dienos vertinimui.

Remigijus