Tema: Re: dabar A. Kubilius yra priverstas karpyti tas islaidas, kurias, budamas opozicijoje, pats issireikalavo didinti
Autorius: bet_kas
Data: 2010-06-28 16:12:27

Jau rašiau ir dar kartą pakartosiu, žmogaus natūrali charizma
yra išmatuojama. Atspindi organizmo sveikumą (lyderiais tampa
sveikiausi).
http://library.thinkquest.org/trio/TTQ05063/phibeauty3.htm

Ar jau Lietuvos fizikai visai su skaičiais (Φ, fibonačio skaičiai) susipyko?

Jei ką, tas pats jau minėtas Hitleris buvo dailininkas ir tokius "fintus"
išmanė (tokius ūsus pradėjęs politinę karjerą pasirinko neatsitiktinai,
iki to nešiojo ilgus).

Kitas atvejis, kai technologijų (photoshop, plastinė chirurgija ir pan.)
pagalba ta charizma patempiama siekiant geresnio (pardavimų, rinkimų)
rezultato.

Iš piršto matai jiems laužta, tik pamiršta pridėt, kad tas pirštas vadinamas
visų mokslų motina.