Tema: Re: dabar A. Kubilius yra priverstas karpyti tas islaidas, kurias, budamas opozicijoje, pats issireikalavo didinti
Autorius: BishopaZ
Data: 2010-06-23 10:07:58
Kodel tu savo fantazijas nori prisiuti kitiems a? ir nuo kada
skandinavishkas modelis yra anot taves tolygus vienpartiniam
komunistuojanciam a?
Apsispresk pagaliau jei tau skandinavai = "komunistai", tai tada jo ash
"komunistas".

Kada ash kitaminti vien delto kad jis kitamintis maishiau su shudais ?
Tuo tarpu remigijus tai daro nuolat, na bet suprantama jo pozicija arciau
tavishkes, tai ir neuzkliuna ....