Tema: Re: Vyriausybe tiesia greitkeli emigracijai
Autorius: Remigijus
Data: 2009-10-07 00:29:37
 >Kad ES isvados teigia "agresorius Gruzija" net nenori aiskintis kodel.
Izvinite, tovarishch, s chego vy eto vziali?

 > tame, kad jo nuomone (turiu omenyje Lietuvos) ES visiskai nedomina.
 > Todel ir draskosi su rusais. ...
Hmmm... Tai stai del ko ES draskosi su rusais... T.y. atvirksciai -
rusai su ES. Kol ES supras esanti draskoma, dar daug vandens nutekes...

 > vokiecio frazes, kad "jus lietuviai ir dabar dar sokdinate Rusija".
Vokieciai, siaip jau, labai neobjektyvus Rusijos atzvilgiu. Nors minetos
frazes prasme man paslaptis, abejoju, kad galeciau kada nors joje rasti
kokia nors patycia lietuviu atzvilgiu. Gal greiciau vokieciu samones
prabudimo pozymius...

Remigijus