Tema: Re: Vyriausybe tiesia greitkeli emigracijai
Autorius: Remigijus
Data: 2009-10-01 23:33:25
"Vagnoriaus ziaurios akcijos" tera sunaujos lozungas, naudotas "seselio"
interesams aptarnauti.

Is tikruju tai buvo visiskai normalios ir tam laikmeciui visiskai
adekvacios priemones. Davusios, beje, labai gerus rezultatus.

Potencialiems sio mano pasisakymo komentatoriams primenu, kad
_legaliame_ versle esu beveik dvidesimt metu.

Remigijus