Tema: Re: Vyriausybe tiesia greitkeli emigracijai
Autorius: lasaZ
Data: 2009-10-01 20:39:14
Ja "issiunte" kuo toliau, nes neleido politikams kishti rankas prie biudzeto
lesu kada panorejus. Brazauska sake itin erzindavo jos "ne" kiekvienam jo
igeidziui ar briedovai idejai kuri kainuoja.

VMI klerkam bbz ar gerai buvo gyvent, bet po jos isejimo abu mano pazistami
isejo i finansu imones (vienas i finansiniu makleriu kontora, kitas i banka)
ir sake visa komanda issibegiojo, nes politinis ministras pradejo politinius
zaidimus ir is esmes nebuvo jokios motyvacijos dirbti, kai ministras
finansuose rauke ne itin stipriai.

Jei jau traukti ta istorija kuria jai lipdo del VPM, tai nepyk tevai, bet
siek tiek nonsensas. Prieme seime istatyma kad invalidam butu lengviau, o
VPM juo pasinaudojo. As nemazai domejausi ta situacija, nes pats galvojau
pasinaudot, bet kai po derybu VPM nusileido ir dali visgi sumokejo visi
suprato kad tokie bajeriai daugiau nebepraeis ir valstybe savo pasiims
anyway.

Mane beje ji ne dievas, teisiog esamu politiku tarpe vienas is nedaugelio
sveikus ir logiskus pasiulymus teikiantis profesionalas. Atvirai pasakius
kai ji kandidatavo tikrai maniau kad bus ne kazkas, bet panasu kad kol kas
viskas vyksta daug geriau nei prognozavau. Ateitis aisku parodys kaip ten
bus, nes viskas tik prasidejo.

lasaZ