Tema: Re: Vyriausybe tiesia greitkeli emigracijai
Autorius: bet_kas
Data: 2009-10-05 08:37:17
Stiprus vadovas i komanda ima stipresnius uz save,
Silpnas - silpnesnius.

Pilietis X paspaude knopke A,
to pasekoje pilietis Y paspaude knopke B
Galima iki nukritimo lygint kurios knopkes  (A ar B) paspaudimas
reiksmingesnis,
jei reikia paspaustos kombinacijos AB... ir tai ivyko.
MKN galim det pliusa abiem kaip komandai.