Tema: Re: Vyriausybe tiesia greitkeli emigracijai
Autorius: lasaZ
Data: 2009-10-02 14:27:03
as irgi tuo metu buvau legaliame versle. Jokio efekto nemačiau, tik porą
pažįstamų firmelių smarkiai nukentėjo dėl neesminės klaidos popieriuje. Tuo
tarpu kontrabandistai ramiai toliau dirbo ir nematė problemų.

Aš manau daugiausiai šešėlį sumažino kilęs paskolų bumas, kuris privertė
daug ką legalizuotis pajamas. Iškilę prekybos centrai taip pat. O tos
akcijos tik sugriovė krūvą likimų (bent jau vieną žinau asmeniškai, dar
dabar vaikis atidirbinėja skolas anglijoj ir joks jis ne kontrabandistas
buvo).

lasaZ