Tema: Re: Vyriausybe tiesia greitkeli emigracijai
Autorius: Makauskas Vidas
Data: 2009-10-02 08:38:26
> [...]
> ir sake visa komanda issibegiojo, nes politinis ministras pradejo politinius
> zaidimus ir is esmes nebuvo jokios motyvacijos dirbti, kai ministras
> finansuose rauke ne itin stipriai.
>
> Jei jau traukti ta istorija kuria jai lipdo del VPM, tai nepyk tevai, bet
> siek tiek nonsensas. Prieme seime istatyma kad invalidam butu lengviau, o
> VPM juo pasinaudojo. As nemazai domejausi ta situacija, nes pats galvojau
> pasinaudot, bet kai po derybu VPM nusileido ir dali visgi sumokejo visi
> suprato kad tokie bajeriai daugiau nebepraeis ir valstybe savo pasiims

Grybauskaite delfi netiesiogiai sake, kad vagnorius buvo suinteresuotas "otkatu" ir VP'ams dave menesio laiko termina pasiimti pinigus.

> Mane beje ji ne dievas, teisiog esamu politiku tarpe vienas is nedaugelio
> sveikus ir logiskus pasiulymus teikiantis profesionalas. Atvirai pasakius
> kai ji kandidatavo tikrai maniau kad bus ne kazkas, bet panasu kad kol kas
> viskas vyksta daug geriau nei prognozavau. Ateitis aisku parodys kaip ten
> bus, nes viskas tik prasidejo.

Reiketu papildyti, kad "sveikus ir logiskus pasiulymus teikiantis profesionalas" nepakencia kai jo aplinkoje atsiranda "debiliuku", kurie gyvenime gali prasimusti tik per "politika". Kai valdzioje daug tokiu "politiku" tuomet visokioms grybauskaitems nera jokiu sansu prasimusti, nes "politikai" tame mato asmenini pavoju. Okupacijos laikais buvo susiformaves toks istisas klanas visokiu "komjaunimo/partiniu sekretoriu". Lietuvoje neivykusi desovietizacija tik patvirtina jusu teigini apie desninga "visa komanda issibegiojo, nes politinis ministras pradejo politinius
zaidimus". Siandien esu pries desovietizacija, nes praejo jau 20 metu. Pagaliau visuomene atsikrate prunskienemis ir paulauskais. Beda tame, kad i ju vieta atejo ju aukletiniai, kurie yra zymiai pavojingesni. Ju aferos zymiai platesniu ir didesniu mastu.