Tema: Re: Vyriausybe tiesia greitkeli emigracijai
Autorius: bet_kas
Data: 2009-10-02 16:33:05
Matosi kad pacio milziniska citata sakem ant vandens rasyta.
Man gaila laiko kazkieno pasamones kliedesiuose bandyt ieskot
kazkokiu mistiniu "esminiu akcentu" .
Ne(pa)tinka minetas gabalas, idesiu kita gabala is to pacio posto:

"Per pastaruosiu s penkerius metus ekonomika
išaugo daugiau nei penktadaliu, o įplaukos į biudžetą padidėjo vos
keliais procentais - ir tai vyko nepaisant to, kad kai kurie mokesčiai
buvo didinami."

Imam vietoje ekonomikos automobili ir perrasom...

"Per pastaruosius penkerius metus kuro sanaudos sumazejo
daugiau nei penktadaliu, o automobilio greitis padidejo
vos keliais procentais - ir tai vyko nepaisant to, kad vairuotojai priversti
stipriau spausti stabdzio pedala"

Fizikai - pakomentuokit kiek toks tekstas prasmingas,
nes jau rankos svyra...

P.s. CPVA ne is biudzeto?
P.p.s. o kam tai rupi?