Tema: Re: Vyriausybe tiesia greitkeli emigracijai
Autorius: lasaZ
Data: 2009-10-01 13:18:55
tame ir yra visa problema, kad esame priversti rinktis tarp supuvusio
obuolio ar supuvusios kriauses, kai is tiesu noretusi kazko sviezio. Cia be
abejo yra erdves gincytis del kompetencijos sriciu - vieniem tai yra
ateities spejimas (tipo landzbergiz viska pasake kas bus), kitiems dar
kazkas. Man tai yra konkretus darbas ir jo rezultatas. Kol kas Grybauskaite
ir kaip finansu ministre ir kaip prezidente uzdave kartele, kurios niekam
nepasiseke pasiekt.

lasaZ