Tema: Re: Vyriausybe tiesia greitkeli emigracijai
Autorius: Makauskas Vidas
Data: 2009-10-02 08:24:09
> Potencialiems sio mano pasisakymo komentatoriams primenu, kad
> _legaliame_ versle esu beveik dvidesimt metu.

Ne visi fizika baige. Versle yra ir tokie, kurie vos vidurine baige. Jeigu vidurineje jiems butu paaiskinta kaip tvarkyti buhalterija, o tai zymiai zemiskesnis dalykas uz visokius integralus, tai daugelis is ju dirbtu svariai. Pazistu ne mazai tokiu verslininku is kuriu girdejau panasia fraze "o mes ismokome dirbti baltai ir dabar mums nereikia rizikuoti slepiant pajamas". Tokiam visuomenes kontingentui yra, pavyzdziui, patentai. Tik valdzia nesugeba su jais susitvarkyti. Sioje srityje reikalingas vienintelis veiksmas - patentininkai santykiai su juridiniais asmenimis turetu buti tvarkomi taip kaip santykiai tarp fisiniu ir juridiniu asmenu.