Tema: Re: Vyriausybe tiesia greitkeli emigracijai
Autorius: Makauskas Vidas
Data: 2009-10-06 08:50:08
> vaziuoti tai galima, bet kas is to? 1 metai sian, kiti metai ten, vaikai
> kitoje salyje - koks cia gyvenimas? kai paskaiciuoji viska - ar tikrai
> verta? ir vaiku gaila

Tikrai taip. Todel isvaziuojama yra ne savo noru. Idedu vienos seimos komentara.

Siaip, 2009 07 12 12:37
turiu 1 ha zemes, mano seima neturi kur gyventi, bet statyti zemeje be 1000 leidimu, kurie kainuoja tukstancius negalima, ar ne durniu laivas? Teko isvaziuoti i Vokietija, dabar ten statome namuka, viskas labai paprastai, medziagos pigiau nei durniu kraste, jokiu debiliavotu inspektoriu, va taip.
Lietuvoje tukstanciai jaunu seimu, su vaikais be nuosavu butu, pagalbos nuo valstybes nulis, socialinio busto nulis, eiles tukstantines, bet nei dirbti nei statytis neleidzia.

Tokiu komentaru yra nemazai ne tik is Vokietijos, Danijos, Ispanijos, Anglijos, Airijos, Prancuzijos. Ju yra vien del to, kad isvaziave zmones dar turi kazkokius rysius ir todel palieka savo komentarus mums, gyvenantiems Lietuvoje. Ta proga dar karta parasysiu komentara apie Stalina kokiu budu is Rusija isvede is BADO. Tam jis isteige "troikiu" teismus, kad jie issaudytu biurokratus. Ar kas nors zinote kitoki buda, kad Lietuvoje viena diena butu zmones LEISTA SAVO zemeje statytis busta?