Tema: Re: Vyriausybe tiesia greitkeli emigracijai
Autorius: lasaZ
Data: 2009-10-03 22:32:56
> Du su puse karto padidejusios valstybes pajamos nebuvo neiziurimas
> efektas...

cia kuriuos metus su kuriais lyginant?

> Nereiktu painioti vyriausybes "ziauriu akciju" su pavieniu inspektoriu ar
> pan. veikla. Apie 1995-uosius mane tikrine mokesciu inspektoriai skundesi,
> tarpusavyje ir man - tiek daug imoniu, negalime visu iskart patikrinti,
> tik mazdaug karta i desimt metu... Klausiu - tai kodel mane tikrinate
> du-tris kartus i metus? Akutes abieju tik smukt i stala (ar tarpukoji, ka
> as zinau). Aisku be zoziu, kad vykde uzsakyma.

tai stai tame ir problema - žiaurios akcijos buvo ne tik aktyvesnis jų
darbas, bet ir priimtas įstatymų pataisų paketas kuris įgalino super sunkias
sankcijas net už mažiausią klaidą. Piktybiniai nesunkiai susimokėdavo į
leteną ir ramiai dirbdavo... Mano įmonės nereketavo, bet pikčiausia buvo
matyt asmenines tragedijas bandžiusių sąžiningai dirbti, kai atviri
kontrabandistai dirbo ir vargo nematė. Bet visą laiką buvo didelė įtampa,
kad netyčia koks sandėlininkas pakraus 2 lentom į mašiną daugiau nei
sąskaitoje ir po to degsim atvira ugnim :(

lasaZ