Tema: Re: Vyriausybe tiesia greitkeli emigracijai
Autorius: abc
Data: 2009-10-06 00:55:16
teisingai daro. tegul stato tas elektrines mazagabarites ir pas mus (jeigu
jos tinka) kur Jus prideje buvot savo postuose Kaune.

pigiau kainuos, nereiks tinklu

Pagal sveicaru speco vakaryksti interviu atomine kainuotu apie 5 milijardus
euru ir jei siandien pradetumem statyti, po 10 metu pradetu veikti. sakyciau
ilgas laiko tarpas. 10 metu permoketi depresijos metais - cia nejuokai.

Man visos sios makles su LEO yra nesuvokiamos. Jeigu nebus pastatyta vidine
pamaina Ignalinai - taigi visi mokes daugiau. VISI. Kas cia ''otkato'' kvapa
pajuto?