Tema: Re: Vyriausybe tiesia greitkeli emigracijai
Autorius: abc
Data: 2009-10-04 15:09:48
pjauti galima
bet mokescius irgi reikia rinkti
o juos kazkam reikia moketi

ech...pavojingas tas mokslas - buhalterija. Is vienos ikisenes istraukus i
kita idejus islaidu visumoje lieka tiek pat.

man patinka Milaknio darbo rezultatas: nusprendus naikinti istaigas prie
Ministeriju ir konsoliduoti ju istaigu funkcijas Ministerijose sutaupyta 27
milijonai litu (sutaupyta 0.1% biudzeto islaidu). Darbo grupe prie to dirbo
6 menesius (irgi kazkiek piniug isleido bedirbdami). Kodel tiek mazai?
Akivaizdu, kad dauguma funkciju liko tos pacios (kazkam gi reikia dirbti).

kai biudzeto iplaukos is veiklos bus 12 milijardu - laukia ypatingas
pjovimas, kuriam niekas nesirys, tad bus uzsiimta hobiu: nesibaigiancios
skolos (uz bile kiek ir bile kokia valiuta is bile kokiu saltiniu) kad
pritempti ji iki musu iprasto 26 milijardu ir pasakyti: tauta - ramiai -
litas stabilus ir si pusmeti dar gyvensim (pavalgyt turim)... (Latvijos
pavyzdys)

viso sio zaidimo rezultatas bus vienas (ir nenaujas istorijoje)- visi bus
pikti, isrinks nacionalistus ir galesim zvanginti ginklais ieskodami kaltu.
TIK KAM BUS NUO TO GERIAU?

akimis teigiamas krizės rezultatas - valdžia bus priversta