Tema: Re: Vyriausybe tiesia greitkeli emigracijai
Autorius: Remigijus
Data: 2009-10-01 23:27:30
VMI reforma daug metu vykde ir neatpazystamai pakeite minimos istaigos
veikimo buda Violeta Latviene. Buciau LR Prezidentas, apdovanociau ja
Gedimino ordino Komandoro kryžiumi.

Siame reikale prisiminti Grybauskaite man ne mintis nekiltu. Prie ko
cia? Nebent, prie Latvienes atsistatydinimo? Neprisimenu kada tai buvo,
prisimenu tik sekancia diena mates ja oro uoste iskrendant...

Siuo metu VMI lygis vis dar nepalyginamai auksciau, pvz., Sodros, kuri
vis tebealsuoja sovietiniu mentalitetu (nors ir isikure veliau).

Remigijus