Tema: Re: kol kas universitetai sulauke tik 10% norinciuju ?
Autorius: bet_kas
Data: 2009-07-22 16:41:44
"Alvidon" <alvs_nospam_@takas.lt> wrote in message
news:h46uff$bf2$1@trimpas.omnitel.net...
> Vat pagalvojau - gal tai dar vienas požymis, jog mūsų požiūriai
> (pasaulio modeliai) skiriasi iš esmės: tau tai pinigai valdo,

Pinigai mainu priemone. Visa ekonomika tai darbo pasidalinimas ir mainai.

> tai bažnyčia
> kažkokį rišlų planą net 1500 metų stumia,

Deklaruoja nematerialias vertybes. Kalba apie nematerialias.
Zodis turi sociai galimybiu virst kunu, t.y. yra kurie patiki, ir tai
baznyciai
isvirsta materialiom vertybem.

> kai man tuo tarpu atrodo,
> jog niekas nieko nei valdyt įpatyngai nesugeba, nei tuo labiau
> kažikokį planą stumti daugiau nei kokių 30 metų (kartos laikotarpis).

Oi yra kur verslas is kartos i karta perduodamas. Mazai taciau yra.
Nors tai labiau filosofijos perdavimas, pakankamai sudetingai perduodamas
reiskinys.

> Vienintelis man žinomas pavykusio tokio "masonsko" sąmokslo pvz.
> yra Suomijos elito susitarimas CCCP'o byrėjimo metu (kaip besikeistų
> politinė situacija, kas bebūtų valdžioje - Suomija turi tapti hitech
> šalimi, o ne medienos eksporteriu ir guminių batų gamintoju). Natūralu
> jog tokių atvejų yra, ir nemažai, bet tai toli grąžu ne zeitgaistiški
> samokslai.
> Žodžiu mano požiūriu visuomenės vystosi beveik pilnai savistoviai,

T.y. chaotiskai. (ypac geras raktinis "beveik")

> niekas net nenutuokia,

Nes Lorenco ir Prigozino darbus zino bei supranta mikroskopinis zmoniu
kiekis.
O ir zmonijos egzistavimo perspektyvoje ju darbai parasyti visai nesenai.

> kaip jas būtų įmanoma suvaldyti, tiesiog kaikurie
> turi dievo dovaną "jausti pulsą" (pvz. Leninas, Stalinas, Hitleris).

Kai kas tiesiog jaucia chaoso busenos nauda instinktyviai.
Leninas gi  net sake - kuo blogiau (daugiau chaoso), tuo geriau (jam)
Stalinas bei Hitleris gi dirbtinai kele chaosa (tremimai, koncentracijos
stovyklos)