Tema: Re: kol kas universitetai sulauke tik 10% norinciuju ?
Autorius: Remigijus
Data: 2009-07-04 02:27:55
Na nera taip, kad bet kuris baiges fizika ar matematika, ar prestizini
pasaulio ekonomikos universiteta, jau butinai yra proto ir visu kitu
dalyku bokstas. Kaip nekiekvienas, kad ir gera issilavinima gaves, ir
pakankamai gabus, protingas, ismintingas, butinai susiras sau atitinkama
vieta gyvenime. Visko buna.

Vienas mano profesoriu, akademikas, mego cituoti, neatsimenu ka, -
gabiems reikia padeti, vidutinybes prasimus patys. Sia tema butu galima,
o gal ir reiketu, vystyti labai placiai. Juk kurgi musu visuomenes
pazangos raktas? Zmonese, kurie turi potencijos pazanga kurti. Tikrai ne
visi tokie. Maximos tukstantmecio vaiku konkursas, siuo poziuriu,
nepaprastai sveikintinas teigiamos veikos pavyzdys.

Jei pasitaiko koks, kaip sakai, is prigimties protingas, gal visdelto
tegu jis eina studijuoti fizika, o ne kokia nors ten vadyba (to bish
sales pardaveju kursus). Tauta privalo buti suinteresuota isnaudoti
bendrapilieciu gebejimus maksimaliai. Stai, pavyzdziui, priimu i darba
pilieti ir aptinku jo isskirtinius gabumus. Kadangi esu balta varna, imu
ji ikalbineti stoti i magistratura, doktorantura. Puikiai zinodamas, kad
man tai bus peilis - zmogu apmokiau, paruosiau darbui imoneje, bet
stumiu iseiti i moksla, o pats vel liksiu prie suskilusios geldos -
reiks vel ruosti nauja zmogu. Bet juk galu gale laimesime visi.

Negaisti laiko studijuojant fizika (ar kitas auksto lygio studijas)? Na
gal kokiam vadyba baigusiam, ar ne visai, vadybininkui ir be skirtumo,
ar jo pavaldinys baiges fizika, ar ne. Tokia, matyt, ten ir darbo vieta.
Bet jei vadybininkas bent jau tiksliukas, greit supras skirtuma. Ir
klientai taip pat. Ir darbo vieta bus geresne.

Kokia nauda Gaveliui, kad jis baige fizika? Nekorektiskas klausimas.
Koks butu Gavelis, jei nebutu baiges fizikos? Gal butu dar bjauresnis? O
koks butu Regimantas Adomaitis, jei nebutu baiges fizikos? Ar butu jo
vaidmenys tokie issamus? Ir t.t.

As neteigiu, kad butinai visiems reikia baigti fizika. As teigiu, kad
visiems butina siekti auksciausio imanomo, gebejimus atitinkancio
issilavinimo. Tik tokiu budu galima maksimaliai pasitarnauti savo Tevynei.

Remigijus