Tema: Re: kol kas universitetai sulauke tik 10% norinciuju ?
Autorius: bet_kas
Data: 2009-07-03 14:33:46
Tuo ir skirias koledzai nuo aukstuju - koledzuose tiksline auditorija,
mokosi kryptingai konkreciu sriciu. Aukstasis Lietuvoje - apibendrinantis,
apjungiantis konkrecias sritis.

Cia galbut ir slypi viena didele musu mokslo beda/yda - pradzioje
profiliuojama: viduriniu kursas praktiskai vien
tikslieji ir humanitariniai socialiniu beveik nerasta, tas profiliavimas
gileja vis anksciau atskiriant, tuoj prieisim iki vaiku darzeliu,
pabaigoje apjungiama. Nors mano kvaila nuomone turetu but atvirksciai -
pradzioje bendri dalykai
(didele zeme po kojom), toliau gilejanti specializacija pagal polinkius/is
dvieju koju vienas kunas (koledziai)
ir galu gale viena galva - aukstasis  issilavinimas.

Tas balastas nera toks jau ir balastas, jis tiesiog blogu laiku blogoje
vietoje (stipriai paveluotai).
Balastas dedamas laivo apacioje, nieks ant kaminu virsaus balastu nekabina
(isskyrus sieki paskandint)
- cia gal paslepta bomba Lietuvos moksle toks domkratavimas (tave privalomai
kelia (moko) ir turi suspet leistis)?
Vienok keista, vaikai imlesni uz suaugusius... tai imlumui krentant didele
dalis ir lieka tarp zemes ir dangaus.