Tema: Re: kol kas universitetai sulauke tik 10% norinciuju ?
Autorius: Alvidon
Data: 2009-06-29 17:18:12
O aš esu įsitikinęs jog gali. Ir dar daugiau: tik ji pati ir gali. Jokis samdytas "MaoHitleris"
to padaryt negali iš principo.
Mes galbūt netgi skirtingai suvokiam galutinį tikslą to "valymo". Šiaip jau biurokratus
suvaldyt yra labai paprasta, jie patys savaime, be "šešėlinio" kapitalo yra bejėgiai
vabaliukai, kuriuos laisvai išrautų jau atsiradę Lietuvoj "normalūs" verslininkai bei
laisvi pilečiai. Bet kai tuos biurokratus palaiko milžiniškos "šešėlinės" sumos -
problemos žymiai išauga. Savosios "šešėlinės" sumos jau musie ir išeliminuotos yra
(visgi visokie Tulpiniai jau kaip ir istorija daros), bet turint šalia Rusiją, kurioje
iš esmės viskas yra "šešėlyje", o KGB/Ru_mafijos disponuojamos sumos gerokai
viršija Lietuvos biudžetą... Aišku ir vakarai ne angeliukai, bet visgi skirtumai
akivaizdūs. Tiesa sakant ir tos sumos pačios savaime būtų bereikšmės, jei Lietuvoj
nebūtų tiek daug besiilgančių "tvirtos rankos", "tvarkos ir teisingumo", "senų gerų
laikų", jei Lietuvos liaudy nebūtų tokia populiari "atimt iš blogiukų ir pasidalint"
idėja (nuo kairiuoliškų idealistų iki atvirai banditiškų elementų). Ką gali kokis
samdytas pašalietis prokuroras, jei visi kaimo gyventojai dėl alaus bambalio
vieningai rodys į dorą ukininką ir bliaus "ans yra sukčius", ba bambalius tiems
kaimiečiams parūpina Tulpinių liekanos iš Ru naftos mafijos pinigų ?