Tema: Re: kol kas universitetai sulauke tik 10% norinciuju ?
Autorius: bet_kas
Data: 2009-07-20 18:37:56
"Alvidon" <alvs_nospam_@takas.lt> wrote in message
news:h41pvt$16a$1@trimpas.omnitel.net...
> "bet_kas" <kazkas@kazkur.ten> wrote in message
>>
> Čia jau visai antriniai dalykai. Man tiesiog idomu. Tik tiek.
> Grubiai sakant manęs nedomina politika, tik sociologija.

Cia priklauso is kurios varpines vertinsi. Tai kas vienoje varpineje
antriniai,
tupint kitoje gali but pirminiai.

> Ar yra bent vienas pvz. istorijoje, kur piniginiai interesai sugebėjo
> pakankamai
> ilgai, kryptingai, vieningai veikti, kad visuomenė visgi pasuktų bizniui
> reikiama
> kryptimi ? Aš tokių atvejų nežinau. IMHO jau greičiau atvirkščiai:
> visuomenė
> juda iracionaliai, "idėjiškai", o biznyje išlieka tie, kurie pagauna pulsą
> ir prisitaiko.

Cia ivykius Lietuvoje tik ziurint taip gali pasirodyt - iracionaliai.
Visuomene juda pagal uzduota trajektorija.
Panasiai kaip valdomo chaoso modelis. Sako modelis netgi veikia,
nors ir sunku tuo patiket.