Tema: Re: kol kas universitetai sulauke tik 10% norinciuju ?
Autorius: Makauskas Vidas
Data: 2009-07-07 09:27:01
> Na nera taip, kad bet kuris baiges fizika ar matematika, ar prestizini
> pasaulio ekonomikos universiteta, jau butinai yra proto ir visu kitu
> dalyku bokstas. Kaip nekiekvienas, kad ir gera issilavinima gaves, ir
> pakankamai gabus, protingas, ismintingas, butinai susiras sau atitinkama
> vieta gyvenime. Visko buna.

Dabar madinga imti pavyzdziu programuotojus. Jeigu as noriu buti programuotoju tai kodel man butinai turi kisti matematika, fizika, chemija ir aibe kitu dalyku. Blogybe tame, kad istojus i programavima, jis pateikiamas pavirsutiniskai, o uz balasta "skuta" taip, kad gali negauti programuotojo diplomo is viso.

> Vienas mano profesoriu, akademikas, mego cituoti, neatsimenu ka, -
> gabiems reikia padeti, vidutinybes prasimus patys.

Perfrazuosiu. Gabius programuotojus uzversti visokiomis "siukslemis", o vidutinybes su visomis "siukslemis" ir patys susitvarkys.