Tema: Re: kol kas universitetai sulauke tik 10% norinciuju ?
Autorius: Alvidon
Data: 2009-07-21 17:49:00
Blyn, ir vėl tu savo...
Aš prašiau realaus pvz., kaip ir kur ir kada suveikė tavo propaguojama
hipotezė (pinigai valdo), o tu vėl apie kak našy korabli borozdiat, vėl
apie abstrakčias sąmokslo teorijas ir abstrakčias (o tai reiškia nieko
nereiškiančias) analogijas.
Kitaip sakant: leiskim aš priimu tavo propaguojamą hipotezę laikinai.
Sekantis etapas bet kurios hipotezės analizėj - susitikrinimas su praktika.
Kur tavo išklotinės, lentelės, pps'ai apie tai kaip tiksliai tavo teorija
aprašo tikrovę ??? Kur koreliacijos analizė ?