Tema: Re: kol kas universitetai sulauke tik 10% norinciuju ?
Autorius: Alvidon
Data: 2009-07-20 16:03:57
"bet_kas" <kazkas@kazkur.ten> wrote in message news:h416np$i8$1@trimpas.omnitel.net...
> Bandyt neigti/laužyti paplitususius stereotipus žinoma galima, tik ar nors
> kiek prasminga?
> Prasminga - jei tiki "visuomenė gali pasikeisti"
> Beprasmiška - jei tiki "visuomenės pokyčiai beviltiški"
> Viskas priklauso nuo vidinių nuostatų (optimizmo/pesimizmo santykio).

Čia jau visai antriniai dalykai. Man tiesiog idomu. Tik tiek.
Grubiai sakant manęs nedomina politika, tik sociologija.

> Iš kryptingų momentinių pokyčių galima susidėliot tendeciją/trajektoriją,
> t.y reikia ilgailaikių tikslų ir
> lemiamais taškais momentiniais pokyčiais pasukt judėjimą reikiama kryptimi.

Ar yra bent vienas pvz. istorijoje, kur piniginiai interesai sugebėjo pakankamai
ilgai, kryptingai, vieningai veikti, kad visuomenė visgi pasuktų bizniui reikiama
kryptimi ? Aš tokių atvejų nežinau. IMHO jau greičiau atvirkščiai: visuomenė
juda iracionaliai, "idėjiškai", o biznyje išlieka tie, kurie pagauna pulsą ir prisitaiko.