Tema: Re: kol kas universitetai sulauke tik 10% norinciuju ?
Autorius: psycho
Data: 2009-07-01 23:47:22
Labai gaila, kad daug gabiu zmoniu stoja ne ten, kur ju gabumai ateityje
sukurtu didziausia pridetine verte ir kam jie isties gabus, o ten, kur
madingiausia, o realiai ir galva maziausiai sukti reikia. As isivaizduoju,
kad studijuoti tarkim fizikoj, jei studijos pakankamai auksto lygio, kokios
tikiu, kad yra VU, turetu buti labai prestiziska, dabar panasu, kad tai
nevertinama. Nors siaip man atrodo, kad vadybu mada jau po truputi praeina